Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотна доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості
або обміняти його, якщо:

6. Доповнити розділ повернення та обміну:
Необхідно прописати у політику повернення, а саме:
1) Категорії товарів, які можна та не можна повернути (треба згадати як групи товарів належної якості, так і неналежної якості);
Це рекомендації з підтримки Гугл. Як мінімум вказати групи, які не можна повернути і пояснення, якщо є такі групи. Або вказати що весь товар підлягає обміну та поверненню, якщо це дійсно так.
2) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості;
3) Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості;
4) Фізичне місце розташування, де повернення можна зробити.
Якщо якщо є магазин, наприклад, у Дніпрі або офіс і через нього можна повернути, то краще це вказати- це додаткова інформація, яка закриє це питання . З інших міст НП
відправлятимуть, тут зрозуміло. Якщо немає магазину/офісу, то вказати - що всі повернення приймаються через НП а/або інших перевізників.
5) Терміни та умови повернення коштів (яким способом будуть повернуті гроші? Яка сторона покриває транспортні витрати на повернення товару)
Найкраще спочатку описати, як користувач може здійснити повернення товарів належної якості у разі невідповідності очікуванням, а нижче описати, як покупець може повернути товар через неналежну якість. Наприклад:
Умови повернення товарів належної якості у разі невідповідності очікуванням
текст........................
Умови повернення товарів через неналежну якість
текст........................